Ten year old Marion has just moved with her family to a village in Normandy. Her father, a mason, spends much of his time renovating their new home, while her mother devotes herself to raising Marion and her three siblings. One day, the family meets an older couple from Paris who own a country home in the village. The wealthy couple, who have no children, are immediatly drawn to Marion. They invite her to their home frequently and ultimately try to persuade her parents to let her live with them.