This is a very simple story. Antonio loves Claudie. Claudie, however, is not so simple... She is a "petite" young woman who complicates reality. Little by little, the story of her life and her entourage emerge Q her friends, her family, her past. And now there is Antonio, who loves and distresses her, who has taken her hand and won't let it go. He would like to understand her, for it is important to understand the person one loves. Claudie has her whole life before her, so what is she afraid of ?...