After fifteen years' absence, Coco returns to the family homestead. Five-year-old Aurélie already loves this stranger. Her older sister, Christelle, mistrusts him and foresees the chain of events that his intrusion will cause. The adults can't or won't see what's going on. Not Francky, not Alex, Coco's two brothers, not even their mother, the last hope for family unity. When tragedy befalls them, they fight each other like insects in a trap. The clan's explosion is inevitable. Maybe, deep down, it was actually necessary? For, it's from darkest obscurity that a glimmer of light can shine forth.