Vincent (20) is assaulted in the middle of the night by his older brother, Serge, a criminal who has escaped from prison. Serge tells his brother that their mother has died. Once they’ve recovered from the shock, Vincent and Serge slowly delve into their shared past made up of pain, silence and lack of love. In this way they can perhaps envisage a future for the first time.