It's the story of Paco and Nino, walking the roads of Brittany, in search of love. It's the coming together of Paco, a Spanish ladies man, and Nino, a lowly Russian emigrant, who would love that a woman find him attractive. It's the adventure of their friendship and their numerous encounters. A road movie for today, in the West...
"The screening organised by Unifrance in Los Angeles went off really well, just like the "Post-Coitum, animal triste" projection had. The auditorium was three-quarters full of Americans. They laughed a lot. They came up to me right there and then to say how much they'd liked the film, how it was such a change from big-budget, violent productions which stress action more than emotion. Such on-the-spot contact and feedback was really nice." (Manuel Poirier)