Louis (Jean-Louis Rolland) is a family man, with a wife and young daughter, who discovers in mid-life that he is gay. After breaking up with his wife Sybele (Florence Giorgetti), his first homosexual encounter nearly drives him to suicide. A short stint as a gay prostitute follows as he continues to struggle with his sexual identity. Louis later finds love with another man who stays with him in spite of the fact that he has AIDS. This remarkable film was shot in ten days and follows the lives of those in it over a ten-year period (from 1978 to 1988) in ten episodes.