Elise lives alone with Léo, her ten-year-old son whose father is dead. She has a thing going with Paul. Their relationship is chaotic. Elise rejects him as violently as she feels attracted to him and the two lovers alternate between happy and stormy moments. Despite all this, Paul and Léo meet, and with each passing day, appreciate each other more and more.