Frans and Lisa, divorced for fifteen years, rediscover each other during a two-day journey to go and pick up their son, who has been hospitalized abroad after a bad skiing accident. What do they still feel for each other; indifference, bitterness, jealousy? Or perhaps complicity, friendship, and even love.