When he’s forty-two, Michel, a Belgian inventor, son of a writer, married to Congolese refugee and father of a future tennis player, learns that he’s adopted and that he was born in a barn in the small village of St-Cécile in Quebec. He decides to leave for Canada to look for his biological parents. There he meets Louis, driving a car with a hybrid motor. They have an accident on the road taking them to Montreal that will change their lives and the future of the automobile industry. Welcome to the Congorama.