On a warm August night, Maria fondly bidsfarewell to Andrès, a senior civil servant whohas to go to Berlin to work for several weeks.But Marcos, Maria's husband, has found themout. That night, during a heated matrimonialrow in which Marcos admits knowing all,Maria decides to leave him. He tries to hold herback, and unwittingly kills her. Marcosdecides to keep the crime under wraps andburies Maria in the garden. One morning, hisneighbour Consuelo, who is none other thanAndré's wife, knocks on the door requesting alittle sugar, and news of Maria...