Equipped with a bouquet and beaming smiles, four high school students call upon the school principal, Alice Nabat, to wish her a happy birthday. Alice lives alone with her mother, who is currently hospitalized. Surprised and touched by the students' kindness, Alice invites them in for a drink. As soon as the door is closed, a horrendous night gets underway. It is clear that these cheerful tearaways have come with a hidden agenda, but what exactly do they want? To pick a fight with the authoritarian figure that Alice represents? To exercise their power, which they believe unquestionable, to achieve their ends? Throughout the night, they disclose, little by little, their cheating throughout their pathetic education right up to the Baccalaureate, which they fail, thereby revealing their true natures. Blackmail fuelled by insidious violence then ensues between these new "barbarians" and their head teacher.