In broad daylight, a group of men rob a gold sellers store on the Puerta del Sol in Madrid.
José, a divorced father in strife with his ex-wife,Tony, his accomplice and a sex symbol in spite of himself, Manuel, a taxi driver who's been dragged along in the adventure against his will, and Sergio, José's son, go on the run. Their aim is to reach France by avoiding the police...