Paulette lives alone in the projects on the Parisian outskirts. Her meager retirement pension is not enough for her to make ends meet. When she notices the curious trafficking going on at the outside her building one night, Paulette sees it as a sign of fate.
Paulette was once a pastrycook. Her gift for commerce and her cooking talents are so many assets for finding original solutions in the exercise of her new activities.