Roberto, once a successful advertising executive, can no longer stand being unemployed. In a moment of desperation, he returns with his wife to the hotel that was the stage for their honeymoon. But the hotel is now a museum, whose inauguration is underway. During his visit, he has a serious fall and finds himself with an iron bar stuck in his skull, which turns him into a star attraction for the media present at the opening. Robert then understands that this accident could actually be very beneficial to him...