Marie is ten and has a resolutely modern family. Conceived by two men and two women, all homosexuals and today all separated, she has two dads, two moms, a beautiful dad, a beautiful mom and a handful of brothers and sisters.
But while she goes from home to home and tries, as she can, to share her love, Marie asks herself questions on her coming intothe world. Would she be, as the other Marie, the Immaculate Conception?