Béatrice-Marie Victoire de Villemorin is a young candidate in the municipal elections. Very unpleasant, she reigns as a tyrant over her team. While the election campaign is going full swing, BMVV is victim of a hostage taking. Hostage taking which she organized in association with Bruno, a stupid man motivated by money.