Valentine, Gala, Daisy and Brice,Valentine, thirty-year old fashionistas, share a spacious loft. Brice committed a grave fault which puts into emotion this small community. He threw a bone of chicken in the bad trash can and has so violated articles on the selective sorting promulgated by a charter which he nevertheless signed. Summoned to an extraordinary general assembly, Brice has to explain and do a test if he wants to remain a roommate. But Brice is invaded by a revolutionary breath and announces that he wishes to modify the loft's charter. The debate rages.