Tommaso and Arturo manage to escape and seek refuge in a forest. Many years later, the forest is overrun by wolves. In the same forest, in the present day, Ariane discovers a strange hole. Could Ariane be the girl from the local legend told in the valley? Why did she venture inside this hole? The answer to the question remains a mystery, and everyone has their own version of the story, but all agree on one thing: Ariane was the one who found it.