Sandrine teaches Nathalie that even minor transgressions in the realm of sex provide both violent pleasure and a formidable weapon to wield against people addicted to such practices. These working class women decide to use their recently discovered powers of seduction to rise as rapidly as possible to the summit of the social hierarchy.
They opt for employment in the offices of a large firm where prey is more easily hunted than elsewhere. After making quick work of several important businessmen, they manage to reach Christophe, the boss’s son. However the young man is open to all kinds of twisted adventures. He knows how to beat the women at their own game, manipulate and make them suffer for the pure pleasure of it.