The subject of this film is: how can we manage to live in the world we’re living in, where values have disappeared? There are semi-obsessional themes that recur in my work, notably they way we encourage sublimation through culture and love. But, in contrast to “White Wedding,” “Céline,” and “Sound and Fury,” I wanted to deal with people who apparently lack any transcendent quality. If I had to exaggerate, I’d say “Black Angel” was a world without God, an absolute tragedy, while “Les Savates du Bon Dieu” is a world without meaning. That explains the film’s fragmented aspect, its numerous changes of direction, its affectionate yet mocking viewpoint. My characters are pretty untogether, and the basic issue doesn’t really concern the grand metaphysical questions.