In a society devastated by a recent war, a world where freedom is a forgotten notion, where people who write on walls are arrested, tortured and killed, Theo, 20, goes out in the streets each night to draw. One night, he meets Elia, a young woman as lost as he is, who also draws. This is the start of a strange and passionate love affair seen through their drawings.