From her childhood to her glory, from Belleville to New York, her victories and her wounds, the extraordinary life of Edith Piaf. Through a destiny more incredible than any fiction, discover the soul of an artist and the heart of a woman. Intimate, intense, fragile, and indestructible, devoted to her art to the point of sacrifice, here is the most immortal of singers.