Lucie, a teenager, devotedly worships a famous singer, Lauren Waks, a very private and inaccessible artist. Photos of Lauren cover Lucie’s bedroom walls. They help her to escape a dull existence in the provinces with her mother and younger brother. One day, an unexpected event allows the young fan to become part of her idol’s private life. She then innocently throws herself into a passionate relationship with the star of her dreams. But, in an attempt to make Lauren happy despite herself, Lucie concocts an outrageous plan.