On her birthday, Jeanne learns from her mother that her father is Indian, a Hindu met while traveling in India. An “Untouchable,” her mother tells her. Jeanne is an actress. She drops out of the rehearsals for “Saint Joan of the Stockyards,” staged by her lover.