Aldo, a young, carefree nurse, is deeply in love with Lucie, a student he lives with. Aldo loses his job.
In order to continue paying for Lucie's studies, he's encouraged by two of her girlfriends, who are blind, to become a sexual companion for disabled people. They provide him with strong moral reasons why he should take up this line of work.
Aldo keeps his new activity hidden from Lucie, and it leads him to unusual and troubling experiences, which will have life-changing effect on him.