Vincent and Julie agree to accommodate Manù, an Indian friend of Julie's brother. Vincent will be fastly irritated by this foreign presence. Julie, as for her, behaves as if nothing has changed, which really finishes making Vincent angry. Perturbed in their everyday life, the couple lose their marks and the tension rises. Will Julie and Vincent manage to surmount what Manù is going to reveal to them about themselves?