Juliette is HIV-positive, contaminated by her ex-boyfriend. She thought that it only happened to others. After the announcement of her seropositivity, a friend asked her what she wanted for Christmas. She answered to make love. Because she was afraid of never being able again. Juliette lets herself go again with her desire and her feelings.