Béa, an ordinary young woman, becomes an assistant at a major international bank. Quickly making herself indispensable, she gradually gains her boss's trust. One day, she slips up and cashes a cheque made out to her name. Realising that her actions have gone unnoticed, she begins to embezzle increasingly large sums of money. Intoxicated by the world of luxury to which she now has access, Béa believes herself to be infallible and begins to lead a double life: in the eyes of her new wealthy friends, she passes for a rich banker, until the day her employers discover the truth...