Mitri is fifteen and lives in a Senegalese village. Like all boys his age, he plays football and dreams of Barça and of Chelsea. When a recruiting agent picks him up out, Mitri believes his chance has come. But to get seen by the great European football clubs, one has to pay.
His family chips in and puts itself into debt to help him. Once in Paris, everything collapses: Mitri finds himself abandoned, without a dime in his pocket, and unable to imagine dealing with the shame should he return to his village. An odyssey which will require all his resourcefulness hence begins. But his football dream will soon catch up with him...