While they try to get away from Europe in a state of crisis, the car Darius, Stanislas, and Gabriel are driving breaks down in a private estate. The owner offers to take them the time it takes to get their car repaired, in exchange for doing some renovations work in the building and distracting his daughter, whose American boyfriend died the night before.