A/K is the story of Kim and Anouck who wait for a bus that never comes. To pass the time, they invent a story of Ted the Cowboy Cop and Joe the Loner. While the characters' adventures follow one after the other to the rhythm of the two girls' wild imaginations, Ted stops his police car in front of their bus stop.