Sid, a high school student, skater and fan of AC/DC, dreams of owning a cellphone. With it, he could seduce Angie, a gorgeous young woman recently arrived from New York who is presently the girlfriend of the school’s playboy, Virgile. But the phone Sid buys in a curious Chinese bazaar proves to have strange powers.
Hellphone has chosen Sid. Will his friendship with Pierre, his childhood buddy, and his love for Angie be able to resist the passionate relationship between Sid and his telephone?