As the myth wishes, the woman is the one by whom the temptation arrives and gets you chased away from paradise. Dog groomer, Chris Adam would certainly not have found himself on a toilet seat,with bad tempered gangsters, if he had not previously got acquainted with Eve. But here, the forbidden fruit is small Yorkshire named Aaron.