In order to cover up the multiple murders they have committed, a gang of killers tries to convince police that a serial killer is on the loose. Victims are found with their ears lopped off and stuffed in their mouths. Criminal psychologist Jean-Paul Blido (Jean-Luc Bideau) is summoned by the government to provide a personality profile of the killer. A martial arts practitioner becomes the innocent victim targeted for investigation when he fits the composite profile suggested by Blido, and the psychologist enlists the help of the daughter of one of the murder victims in his search for the truth.