Fabrice, middle-ranking executive, is a total fan of Johnny Hallyday, perhaps even his greatest fan. But one day, Fabrice ways up in a different reality, a parallel world where Johnny doesn't exist. Lost, alone, he then sets out in search of Jean-Philippe Smet to see what he's become in this other dimension. What he finds is the manager of a bowling alley, a guy just like everyone else, who has never become a star. Fabrice now has only one aim: to resurrect his idole, to reawakend the "Johnny" that slumbers in Jean-Philippe. But, in just a few months, can Jean-Philippe become that which Johnny Hallyday has taken years to construct? The two accomplices have got 40 years of "Johnny" to recover! Through the adventure of this impossible gamble, an extraordinary friendship will develop between the two men which will change the meaning of their lives forever: it's never too late to fufill one's destiny!