After leaving the police force, Franck, a former cop, leads a peaceful existence as a pilot in a small aeronautics club. But one day Carole, a 15-year old girl, comes on the scene. She is accused of having shot her boyfriend. Franck goes with her to Portugal to try to clear her name...