To submit or not to submit ? That is the question ! Right ! The decision has been made ! It's OVER ! The letter must leave. The letter leaves. The letter has left. But what happens when you get back from the post office and find HE has had the stupid idea of leaving a loving message on your answering machine ? The flesh is very weak indeed...