Antoine, forty year old, sales rep deceives his boredom by taking mechanically all the young ladies who hitchhike on road side and tries vainly to seduce them. Antoine is always rejected, until the day when Angela, sublime, twenty five-year-old young lady, gets in his car and asks him to make love to her, there, at once. For Antoine, what begins as a dream is quickly going to turn into a nightmare.