Eugène lies on the bed waiting for his wife to finish in the bathroom. When he rolls over on his side, he finds an ex-girlfriend lying close beside him. She talks about marriage as though they were still together. Eugène orders her to get out of the bedroom because his wife could walk in at any moment.