Diane, a tough woman, runs a hotel used by prostitutes in 2030. Her old friend Franck drowns in alcohol the memory of his brother, Paul, who vanished years ago. He asks Diane to visit his brain to kill this memory. On the way, Diane makes some unexpected discoveries.