A godfather of the Mafia comes to have dinner in a trendy Italian restaurant. Faithful to his habits, he orders a calzone. To his great surprise, he does not find egg inside. Mad with rage, he sends his thugs to settle the situation in the kitchen. The problem comes from the hen Nuggets who, victim of a depression, refuses to lay. They trie dancing, theater, intimidation, everything is good to obtain the so important egg.