Louis and Valentin, two unknown actors, are still waiting for the role of a life time. In the meanwhile they have a walk-on-part in Andromaque, in a big Parisien theatre. At the same time, and as he has been doing in secret for the last fifteen years, one of the biggest american directors is resting after a busy year on a beach of the Atlantic coast.