Exploring the fragile border between hero and anti-hero, a team of reporters film the life of a man without a clue who can't find a job, is the son of a father who abandoned him and responsible for a mother in a vegetative state, and is madly in love with Anna Rodriguez Pereira, a woman who works in a video store. There's nothing rosy on the horizon for this big kid who had to grow up too fast and who dreams of being a superhero, whose only references are the films of Bruce Lee.