And you? One of these skids of everyday life. It is the seesaw of jealousy which can be fatal in the life of a young couple. Everything starts with those words among which you never can tell when it is necessary to pronounce them the first time: I love you. These words which escape Zoé and push her to the fatal question: and you? From there, she doubts and rushes into a spiral of jealousy.