They’re bakers in Paris and their lives are regulated by the constraints of their job.
They then read a personal ad pinned to their bakery’s notice board and get in touch with Paul and Colette, a rather strange couple who want to sell their holiday home.
They buy the house – without even taking a look at it first – little knowing that it’s located in a nudist colony.