All the experts agree on one thing : the modern world is like one big bazaar. Therefore, "Riens du tout" is set in a Parisian department store, "Les Grandes Galeries". "You can find everything" in a department store : things, all kinds of things, but also people, all kinds of people. To unite, direct, turn a profit and make all these different people work together, there's a new manager, Mr lepetit, a man ready for a new challenge and who is afraid of nothing. he aims to make the store profitable by basing his policy on the "human factor"...