At a dinner party, appearances rule. People get dressed up, they laugh, tell tales, show off, share memories and plans. Anxiety is hidden behind humor and sorrows smothered by bursts of laughter. And so, for a few hours, they believe it all! That's the main thing. So long as they follow the right rules of conduct and respect one another, chances are they'll have an enjoyable evening full of cordiality and hypocrisy. But the masks will fall as soon as everyone heads for home.