Louise, Sam, Lili. Three women who don't know each other but whom will be forced to meet, get together, and compare themselves to each other by the wild will of evolution.
It's the story of Louise, who leaves her family's dry cleaning business after her lover pulls some strings to get her a job in a large doll making factory.
The mothers, sisters, and girlfriends all put pressure on our three protagonists.
The men in their lives disappear. Their daughters watch and imitate their mothers.