Too stressed by urban life, Caroline and Bertrand decide to leave everything behind and to take over their friend, Sophie’s Bed and Breakfast in Provence. A new life begins: sunshine, cicadas, olive trees, clients and village folks. They discover the joy of having turned over a new leaf, but did they turn it over just a little too quickly?