Muriel and Philippe, both secret service agents, form an improbable couple. Their new mission is to get their hands on a USB key hidden by Constance, the widow of a uranium trafficker who has recently been killed. This strange ingénue leads the duo to an opera singing class that is a veritable spy nest. In this spy comedy, vocal chords are set free, bodies let loose, and souls chase one another.